11 januari

Efter ett par timmars sömn gick jag upp klockan halv 11, imorgon är de skola igen vi ska åka skridskor i spånga då måste jag gå upp typ halv 8 hur jag ska komma upp då är ett senare problem. Laddade hem lite techno låtar igår natt som jag lyssnade på när jag lirade, satte mig på första 50 dollars bordet för dagen och pumpade lite musik. Ja det sitter i sen inatt vann första turneingen och spalde ett par till slutade på 151 $ plus totalt idag sammanlagt är jag plus 80 dollar nu ska jag gå och handla kommer tillbax senare.

Hej hå


Efter en bit Mat pasta med köttfärs oc lite chili samt salami i en fin blandning som smakade utsökt blev det lite mer poker. Några turneringar senare har jag kommit upp till totalt 812 dollar, jag började som sagt detta pokerprojekt  med 671 är jag alltså nu plus 141 dollar på nu tre dagar. Om jag håller detta snitt på 44 dollar per dag har jag 880 dollar framme vid den första februari. Den första varje månad får man dessutom sin cashback som troligtvis kommer hamna på ungefär 250 dollar. Vi får hoppas de håller i sig får se om jag hinner spela nått mer idag ska hinna skriva ett arbete till skolan och sen upp tidigt imorn.

Hej Hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback