12 Januari

Mobilen pep klockan 07.30 nu var de meningen att jag skulle upp, men som vanligt låg man och snoozade tills kvart i. Då var de bara att gå upp göra i ordning en macka och youghort och sätta sig vid datorn. Inte så mycket folk ute så här tidigt men han med att köra först två stycken 20 dollars heads up innan det var dags för en vanlig 20 dollars sit and go. Kanske ska sskriva hur de gick på heads up också, jo jag vann båa vilken start på denna dag som jag känner kan bli bra. Jag och min tjej ska ju åka upp till Borlänge i helgenoch fira hennes bror som fyller år. Då kommer ja inte kunna spela Poker på hela lördagen därför måste jag vinna extra mycket idag. Uppe i Borlänge ska vi med hela hennes familj först gå på vattenpalatset där och sedan äta någon god middag på en fin liten resturang. Kvällen avslutas med att sova över på Scandic hotell för att på Söndag sen åka hem, vi kommer säkert att stanna till i kupolen som är ett köpcentrum men sedan fort åka hem. Den tredje turneringen denna morgon började bra och heads up var jag ganska snabbt till där blev de all in mellan min AJ och hans K9 han floppen kom 349 turn 3 river 8 och jag kom tvåa. Ändå en bra början på dagen med 44 dollar plus. Man kan inte hjälpa det men när de går bra på pokern så känner man sig gladare hela dagen och vice versa. Nu ska jag lägga in lite låtar på MP3 spelaren och packa lite tåget går om drygt 30 minuter.

Hej hå syns i eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback