12 januari

Kommer hem från skolan där jag endast hade 2 timmar skridskor, vi provade på nått som hette ring-jet det är franska och betyder liten ring.

Spelet liknade ishockey fast man spelade men en klubba utan blad och med en ring. En ganska så rolig aktivit som man kanske kommer att ha till användning när man jobbar som idrottslärare.
Nu vet jag inte riktigt om jag kommer jobba som det eftersom det går så bra på pokern :D, Ne det är klart de kommer komma till användning och jag tror inte att 40 dollar per dag räcker speciellt långt.
På tågresan hem provade jag om min bärbara dator fungerade med internett uppkoppling och de gjorde det. Jag provade att spela lite poker pålåga blinds omaha och tjänade ihop hela 7 dollar.

Nu sitter jag hemma och sa snart till att äta, ikväll blir de nån film med Palmen och Johanna hyr den så klart på släggans kiosk och video. Senare ikväll kan de bli såatt jag spelar nån runda poker.

Simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback