13 januari

Får kalla denna för 13 januari eftersom mitt spel gick över midnatt. Spelade väldigt många 20 dollars och gick med vinst på 66 dollar. Klockan är nu lite över 1 och jag ska upp vid 8 så bäst man går och lägger sig kan bli en kul dag imorn utan poker.. Uppdaterar bloggen på söndag igen.
Skriver lite på morgonen innan jag åker, klockan är nio och vi skulle åka mellan nio och halv tio.
Mina fyra säkra matcher på tippset som jag har satt 35 kr på är Derby, Colchester, Stoke och Bolton samtliga hemma segrar vill ni ha ett bra odds på borta plan tror jag på Gamla anrika Preston, för er som inte viste de var det faktsikt just Preston NE som vann det första ligaspelet i England. JAg tror Preston snart tar steget tillbax till den högsta divisionen.


Hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback