14 Januari

Nu är jag och johanna hemma efter vistelsen i Borlänge. Det blev en vädligt rolig helg som startade med att vi badade i vattenpalatset. Fast än medelåldern i vattenruschbanan var någor lägre än min så hade vi alla väldigt kul ändå, det blev väldigt många timmar där ända tills alla blev så hungriga att vi bestämde oss för att åka och checka in på hotellet. Vi bodde på Scandic Hotell och fick ett bra pris tack vare min bror som jobbar inom Hotell koncernen Hilton. Senare på kvällen åt vi alla på Broken dreams trots namnet så smakade maten väldigt utsökt jag beställde en maträtt som hette beef fajitas cross over.
Biff och scampiräkor på bädd av vitlöksfräst paprika och lök i het gjutjärnspanna. Serveras med guacamole, salsa, gräddfil, riven mozzarellaost, jalapenos och tre varma vetetortillas.rimlad biff och scampiräkor på bädd av vitlöksfräst paprika och lök i het gjutjärnspanna. Serveras med guacamole, salsa, gräddfil, riven mozzarellaost, jalapenos och tre varma vetetortilla. Visst låter det grr och det var det också till dessert tog jag mango sorbet som även den smakade himelskt. Mätta och belåtna tog sig alla tillbaaka till Hotellet för lite små prat och senare sömn. Dagen där på startade med en välfylld frukost som alla njöt av tillsammans, vi for senare vidare till Jonas och kikade hor han bodde eller dem han bor ihop med sin tjej Sandra. Lite sång och paketutdelningar samt tårta så åkte vi hem och nu sitter jag här med Lasagnette i ugnen och är hungrig igen , Gud vad man äter.. Till kvällen uppdaterar jag mer tror no att de kan bli en runda poker samtidgt som jag gör klart ett skolarbete,,

SSSSSSSSSSSSHo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback