15 januari

Fatta inte riktigt vad som hände här på kvällen hade vunnit upp mig på 800 dollar då alla bad beats rullade på häng med här nu på 50 dollars satt på QJ tre spelare hade synat mig på BB jag dubblade och båda syna hmm ok, floppen 45Q första checka ja betta en höjde mig ja gick all in han visa Q10 och direkt på turn 10 och ja va ute. Nästa jag satt på KK höjde blindsen fick en syn floppen 2 2 10 jag checka han betta jag höjde han han gick all in jag syna han hade A10 och direkt på turn A. sen en sista oxå och nu får nu hålla i er jag satt på 59 BB och en dubbla mig och jag synade floppen 9 5 J vilken flopp han checka ja betta lite han s yna turn 9 tack för den han checka jag betta han gick all in jag synade han satt på 10 K i spader och hade en out på spader Q för färgstege och på river Spader DAM. Ja de är inte varje dag man ser en färgstege synd bara att den skjutsade ner mig på totala 600 dollar dvs 70 minus denna månad, Nya tag imorn. Måste få ordning på mitt jojo spel, men den 1 febrari kommer jag minst få 300 dollar i cashback tror jag på. Mitt mål var ju att minst vinna 2000 denna månad plus cahsback pengarna, imorgon ska jag lira lite på tåget till skolan det blir skoj

Syns imorn kväll HAjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback