16 Januari

Dagen började med tåg till skolan och en föreläsning om isräddning. Efter fyra timmar blev man inte mycket vättigare förutom att man kan lite olika isar och resten vad som repetition. Efter hemresan så åt vi kyckling som Johanna hade lagat det smakade väldigt gott :D. Tog det lite lugnt ett tag och spelade lite playstation 2 mitt favoritspel pro evulotion 6. Efter det blev det lite poker tro de eller ej men under kvällen så torska jag mot ännu en färgstege jag hade färg med A hög var helt säker på att vinna då han visade 78 ruter föärgstege. Som tur var vann jag några andra turneringar och dagen slutade med att jag hamna på 719 dollar. Nu är jag alltså uppe på plus pengar igen inte mycket men 49 dollar är alltid nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback