22 Januari

Jag gick inte och la mig utan spelade flera 50 dollars sit and go och ala gick Åt Hel*** jag var till och med nere på 300 dollar lägsta på hela månaden då jag besluta mig för att sätta mig på 1.5/ 3 blinds. Det visade sig bli dagens bätsa drag första riktiga potten ja va med i ja fick A9 klöver och höjde upp till 9 dollar och fick 2 syn, jag talade först och floppen kom 4 5 9 med två klöver ja tryckte in 27 dollar en la sig men den andra höjde till 60 i detta läge så trodde jag att ja ledde men skulle ja gå all in här eller jag synade bara. Turn blev ruter J och vad gör jag nu då lagt 70 dollar i potten redan jag betta 50 han gick all in dirkekt, tänk nu ja har lagt 120 dollar i potten och har drigt 180 kvar ska ja verkligen syna, han kan ha högt PP men hade han inte höjt innan floppen då tiden nästan ute och jag synade och river kom ruter K ajaj va de vinnarkortet för an nej han satt på 47 en jätte bluff. satt nu på 689 dollar och han som jag slog var jätte tiltat höjde varje hand och gick all in hela tiden, så när ja hitta KK och han gick all in syna jag och vann hans 98 dollar till . Hade nu drygt 750 dollar när ja hitta A8 hjärtet höjde upp till 10 och fick två syn floppen 4 5 J med två hjärtet en kille före mig betta 15 ja höjde till 30 fick syn av den tredje och första la sig. På turn hjärter 2 bingo nötfärg och jag checkade han betta 30 jag höjde nu till 80 kanske dumt men förstod att han skulle syna och på river kom en 2 så nu låg de nästan stege jag betta 50 dollar han höjde till 100 jag gick all in men de var inte mye mer för han. han visa K 10 hjärtet han hade oxå färg men ja had eju nötterna. Låg nu på lite över 1100  och slutade till slut på 1069 vikken timme det blev. Nu ska ja sova tack för en underbarn natt Nordicbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback