Detta är jag

Lite snabb fakta om mig

Namn:                Peter Baggström
Födelsedatum:   19850102
Civilstatus:        Sambo
                                    Gör om dagarna:

Pluggar till idrottslärare på lärarhögskolan i stockholm snart pluggat ett år.
På fritiden blir de en hel del poker men hinner även med att umgås med vänner och flickvännen.
Film musik och sport är intressen som ligger varmt om hjärtat och när de nalkas helg händer det att man festar en hel del.
 
Jag har lite udda kunskaper som jag hoppas kommer att ha nytta av här kommer lite onödig fakta

Kan alla världens huvudstäder
Har nästan svenskt rekord på Mario Cart
Kan öppna flaskor med tänderna
Har haft 13 rätt på stryktipset
Håller på att lära mig alla världens flaggor
Kan säga Mamma Pappa väldigt fort
har kommit 21 i unga aktiespararna av cirka 20 000 deltagare
Har vunnit skol Dm i schack
Kommit 9 i Skol SM i schack


Om jag skulle besriva mig med tre ord skulle de nog bli Glad, positiv och social.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback