1 April

Stora ljugdagen är här nu får man luras hur mycket man vill men det ja skriver här är 100 % sant.
Tog ut alla pengar från expekt och lirar nu på nordicbet vann nyss 43 dollar som jag kanske ska  bygga upp lt etill och sedan tippa på Cl ikväll. Pokern hitils i år räknade jag nyss ut det ser ut så här

Januari= 3000
Februari= 1300
Mars= 3700

det blir 8000 på 3 månader får väll ändå vara rätt godkänt va.

Idag har jag vart hemma lektionen var instäld imorse och jag strunta i den andra kl 13.00 har lite ont i huvudet faktiskt.
imorgon är jag kanske ledig har inte hört nått annat men man vet aldrig med vårt schema.
Snart kommer johan hem då ska vi gå o handla mat och ikväll blir  de Cl och poker för min del.

Nu ska ja testa nordicbet igen tat lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback