2 April

Ojoj igår blev de vinst på tippset igen ja fick n flera lappar kika själva

Roma-Man U    2
Malmö-Brynäs   1
Mora-Leksand   1
Västerås-Rögle 2

Vinst 438kr

Scal-Barca       2
Roma-Man u   2
Mif-Bif                1
Mora-Leks         1

vinst 406 kr ..


Roma-Man u 2
Mora-Leks 1
Vik-Rög 2

.Vinst 605 .


Roma-Man u 2
schalke-Barca 2


vinst 300 kr


Sammanlagt blev det en vinst på 1600 när jag räknar bort för det jag tippat för.
Just nu ligger jag på 1950 så sammanlagt plus 1450 gick alltså lite minus på pokern.

idag har jag vart ledig så jag tog mig en promenad i det varma vädret till Solna Centrum och köpte presenter till Ica som fyller år på Tors, och festen är på Lördag.

Ikväll blir de Cl och jag ska ta mig en funderare på vad tippset hamnar ikväll, nu blir de poker

heppårre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback