31 mars

Efter en tung månad för pokerspelandet denna månad avslutade jag den på bästa möjliga sätt.Boris kom hem denna helg och eftersom alla andra hade åkt sin väg eller jobbade blev det ingen utgång denna helg. Vi passade på att på lördagskvällen åka till Hallstahammar och lira lite cashgame  med blindsen2/4 kr. Vi gick in med 400 kr var och det blev bara jag Minda Boris och två spelare till. Efter dryga 5 timmar låg jag plus 900 kr så där avrundade jag kvällen. Väl hemma blev det lite cash på Expekt 0.5/1 och efter 2 timmar där hade jag tagit mig från 70 till 190 dollar, så jag plockade ut lite pengar till banken så jag just nu bara lirar med plus pengar på den klienten. Söndags morgonen blev det 25 dollar på att Sverige skulle slå Kroatien i os kvalet i handboll men handicap minus 1. 24 22 till Sverige och ett antal vunna heads up så ligger ja nu på 240 dollar dryga 1500 kr. På kvällen var det dags igen livepoker hos Ludde efter att torskat första inköpet på 220 kr mot Manges 4 outsare köpte jag in 300 nya och pang pang pang så var jag uppe på 1800 dvs plus 1300 kr. Efter detta var det bara hem och räkna pengar plussat 2200 på live poker och dryga 1500 på nätet en bra avslutning på denna månad.

 

Just nu sitter jag på tåget på väg till skolan och ännu en vecka i Sumpan denna vecka kommer det bli mycket av det efterlängtade Cl spelet på Iss.  Ikväll är det också allsvensk premiär för blåvit blir nog ett tipps på dem. Igår hände fler sommartäcken än att man ändra klockan till just sommartid jag Johanna och Ica gick och handla varsin glass på konsum och inte bara det på vägen hem fick jag en måsskit i nacken, en ända fågel så långt ögat kunde se och den skulle träffa just mig man kan inte mer än att skratta åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback