Fred 29 freb

Jaha då var de skottdagen och man får säga grattis till dem som fyller år idag för dem har ju bara födelsedag vart fjärde år(samma år som de är fotbolls em och sommar os). Idag var de tenta skrivning för mig i skiodor grejen, det var totalt 5 frågaor och de kändes som jag hade kolla på dem alla. Så nu är jag i sura och ska partaja lite i västerås med jocke micke grop johanna ica.

jag har just avslutat ett pokerarti som var helt sjukt jag gick endast on med 300 kr eftersom jag hällt i mig 3 cider efter många läggningar fick jag AK och han på BB hade nyligen torksat en stor hand och  var nere på 22 dollar jag hade dryga 50 och höjde till 2.75 han syna och floppen visade A 7 9 han betta ut 5 dollar och jag tänkte ett tag och synade bara turn A hmm ok han betta nu 10 dollar och jag gick all in på hans resterande 5 dollar han synade rivern visade J och han slänge upp AJ jaja tur tur nu är ja nere på 24 dollar och plockade hem lite små potter och va nu uppe i 32 då jag fick J7 i ruter på knappen höjde samma person igen upp till 2 dollar han syna floppen visade  3 5 7 med två ruter han checka jag betta 4 han höjde till 10 och ja gick all in han synade hoppas att ja får in min färg nu då,  turn 9 ingen ruter river 3 inte de heller ruter kan min 7a stå sig han visar stolt upp J3 utdragen igen mot en 3 outare.
 Ingen rolig historia de där men nu blir de festa loss hej hå
denna månad böev de totalt sett pluss drygt 4000 på pokern och imorngon får jag min rake på 140 dollar.

Kommentarer
Postat av: Din prinsessa

Älskling, jag saknar dig!

2008-03-03 @ 20:56:41
Postat av: Brutus

Bra uppdatering på Bloggen.....

2008-03-21 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback