Måndag 11 Februari

Nu är det en vecka sen jag skrev här så här kommer en liten blogg om senaste veckan.
Jag har vart hemma i Surahammar i en vecka och ska till stockholm och bo där i en vecka.
här hemma har de inte hänt så mycket denna vecka har vart o fjärrlånat massa böcker och så till skolan.

Jag satte in 750 kr på nordicbet och efter en dag så satte ja tillbax 750 och på dem pluss pengarna så hade ja en massa otur med 11 all in förluster av 13 tex  AA mot K7 och A7 mot 25 efter floppen A72 var vi all in turn 5 river 5 sick eller? Vi lirade livepoker igår hos ludde och jag vann 920 kr, det blir tunnelbane kortet det..


Shipp

Kommentarer
Postat av: Moondragon

Vare samma gammal vanliga spel hos ludde? mycket all in på konstiga händer som k-10 å sånat.. Vilka spela då? va carlen med... Fick du pengar av bingobennets grabb eller

2008-02-11 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback