Tisdagen 26 Februari

Nu börjar de det ta längre tid mellan varje inlägg här får skärpa mig lite.
Nu sitter jag iaf i Sumpan och johan är och tränar fotboll, denna vecka är de rätt lugnt i skolan men jag har tenta på fred om skidåkning. Denna helg som nyss var har jag och johanna vart i Borlänge och badat på badpalatset och senare den kvällen blev de råttatouille eller vad den heter.
Annars denna helg avgjordes På spåret och som jag anade pallade inte hoa hoa trycket och föll tungt i finalen mot Westerlaget.

Igår lirade vi livepoker hemma hos mig vi blev sammanlagt 7 st och jag fick mina 500 kr som mange var skyldig mig.
Det blev en hederlig cash NL dealer choice och efter dryga 3 timmar hade ja gått från 500 till 3950 kr, Love Live poker...

denna månad är ja nu då pluss ca: 4700 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback