Onsdagen 23 Januari

Dagen började 07.45 när mobilen ringde hemma hos Palm i västra skogen.
Efter en macka till frukost skyndade jag mig till skolan där dansen väntade.
Det blev 2 timmar bugg och  för mig blev det lite repetion eftersom vi terrade detta förra terminen.

Det känns lite som man är apan i klassen eftersom alla dem har gått ett år med varandra och känner varandra och nu kan dem mitt namn medans jag kan 3 av 40 nåja det kommer väll med tiden.

Jag var hemma redan klockan halv 12 hos Palm då det var väntan  inför handbolls matchen.
jag tippade 110 kr på Sverige till oddset 3.95 och ni som såh matchen förstår ju att jag fick in tippset med 2 sek kvar.
jag har lirat lite poker men gick jämt upp och det har inte blivit någon uttagning till banken men jag har nu 50 dollar pluss 440 kr på tippskontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback