Söndag 20 Januari

Idag är det söndag och snart börjar skolan och snart flyttar jag och johan till sumpan.
Jag har bestämt mig för att börja skriva i bloggen igen om vad som händer och sker i Stockholmsområdet.
Snart ska ja och Johan åka in till stockholm och hjälpa en kompis att flytta sedan ska kontraktet skrivas på.


Poker

jag har bytt klient och spelar numera på expekt igen det går prima och ja har spelt ihop nästan 3000 på 2 veckor,
Kommer i min blogg hålla alla uppdaterade hur det går för mig och mitt pokerspelande.
Sen jag bytt till expekt har det gått så här hitils
December:
Denna månad gick jämt upp, fick in lite tipps och förlora lite på pokern.

Januari:
Denna månad har det gått bra jag kom 8 i en 10 000 G på expekt och den platsen gav mig 423 dollar,
sammanlagt denna månad ligger jag 3165 kr pluss, pluss att jag har en 500 kvar att leka med denna månad så det kan bara bli bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback