Tisdagen 22 Januari

Ja då var det klart igår måndag så skrev jag och johan på kontraktet till våran lägenhet i duvbo.
Vi flyttar in den 1 feb och ska bo här hos palm fram till det. På måndags kvällen blev det en Elitserie tunering hos palm som jag lyckades vinna med mitt Färjestad. Idag Tisdags var det dags för upprop i skolan och det gick bra, det blev även lite tid att snacka lite med mina gamla klasskompisar. Imorgon drar plugget igång med dans mellan 9-11 sen är den dagen slut på kvällen blir det handboll igen när då sverige ska möta spaninen.

Tippset idag blev lite vinst torskade 60 kr på svenska spel då jag tippade på att tyskland skulle slå island med mer än 4 mål det gjorde dem men Sen hade jag att Sverige skulle slå ungern och den matchen slutade ju 27-27. vann iaf en slant när jag tippade att doder skule göra 4 mål eller mer i matchen mot ungern på detta vad la jag 150 till oddset 1.75-
Tar nya tag imorgon då det kanske blir lite poker oxå, ikväll kan de nogbli nån heads up på expekt skriver hur det gick imorgon i så fall.

nu ska vi lira nhl tunering igen jag torskade mot palm med 6-3 med mina finnar mot palms slovaker..

tack och God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback