Tisdagen 29 januari.

Denna helg blev lugn efter en "stormig" Fredag, på lördag blev det strykan och denna omgång skrapade jag ihop 10 rätt och har nu sammanlagt 22 av 26 möjliga. Annars har helgen varit rätt lugn och i måndags åkte jag till sthlm för 2 timmar volleyboll och sedan blev det hemresa igen eftrsom jag är ledig idag tisdag.
Just nu har jag skrivt klart min logg som handlar om idrottstimmarna i skolämnet idrott och hälsa.


På svenska spel lirade jag igår kväll och gick ifrån 171 kr upp till ungefär 550 när sen raset kom satte på 10 10 och träffade set med floppen 3 10 A och till slut blev vi all in och han satt naturligvis på AA svårt att vika sig där.
Nere på 250 kr lika mycket som jag satte in i lördags, ska hämta mer krafter och försöka bygga upp mig igen senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback