Torsdagen 24 Januari

Igår blev det lite poker på kvällen en 5 dollars tunering med 30 pers.
Jag kom till finalbordet som chipleader och hamnade till slut i heads up där det blev torsk men  37.5 dollar  duger.
Jag satte in 250 kr till på banken eftersom jag fick ju in handbollen oxå så denna månad är ja just nu pluss 3165 pluss 250 och det bör bli 3415. Jag har 73 dollar liggande på pokern oxå så jag siktar på att inkassera 4000 denna månad.

Imorse då jag och palm gick upp 07.45 och käkade lite frukost och tog sen tuben till lhs.
Jag hade dans i 2 timmar igen det blev foxtrott, bugg och lite vals på slutet, efter lektionen stannade vissa kvar o lirade fotboll i en timme kul kul.. nu sitter jag och väntar in handbollen ska nog dra ett tipps på sverige igen hoppas hoppas.
Innan den blir de lite pokerlirande uppdaterar dagens blogg ikväll..


Hat braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback