HMM

På fulltilt klarade jag mitt mål för kvällen och var till och med uppe på 400 dollar och tog då ut 318 dollar.
Sen körde jag cash 0.5/1 för resten och spelade väldigt bra och motspelarensom endast 50 från början åt upp han på mindre än 15 min. Han fick inte nog utan matade in 100 ny ja dollar, han spelade väldigt tight och väntade in bra händer.
Han höjde till 3.5 dollar och jag synade med 33 floppen visade 3 9 7 jag checkade eftersom floppen var rainbow han betta ut 5 $ och jag synade bara. Turn visade J, nu ville ja att de skulle kosta att köpa in nått på river så jag bettade 10$ han tänkte et tag och gick sedan all in. jag synade och han visade QK ett färgdrag plus hålstege.... Pulsen gick upp men egentligen visste jag att han skulle få in något. Rivern visade en 10 och stegen satt, men ja hade drygt 40 dolalr kvar och några händer efter med K8 höjde ja upp till 3 han synade. Floppen 4 8 K han bettar 5 och jag höjer till 12 eftersom det ligger 2 ruter han slår om och tvngar mig all in jag synar så klar han visar Q8 spader "fine" tänkte jag han drar typ dött han måste ha runner runner och när jag ser turn visa spader 6 förstår jag at t pokergudarna kommer ge han färgen river spader 2 och han satte sin runner runner

BAd luCk i GueSs..

Men tog iaf ut 318 dollar och är nu

Nordic: minus 500 kr
FullTilt: Plus 93 dollar

Kommentarer
Postat av: Walkmountain

Jag kan ju inte påstå att jag hänger med i det poker-"tekniska mumbojumbo" som du skriver om men det är helt klart underhållande att läsa! ;) Lycka till med lirandet.

Hälsningar/Strumpan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback