Ledig

Idag är jag ledig igen och de kommer säkert bli en hel del poker men ska även variera med lite läsande tills seminariet på fredag. På torsdag har jag även en föreläsning om boken där får man bra info.
På Fred smäller det längtar, det kommer nog bli skoj , kanske lite sång lite dans och lite naket.
Nu har man lite pengar att spendera efter att ha inkasserat lite på pokern.


Eftersom Johan hade glömt att hans pass gått ut kan förmodligen inte han följa med, han ska ringa och fråga om man kan åka utan pass om man inte kliver av båten i Tallin. Jag tror inte man kan göra så, därför ska vi försöka hitta en pers som vill följa med oss, Så är du sugen hör av dig SNARAST

Brum Brum Båten

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson

Hej! Jag åkte till Tallin i lördags och behövde inte visa mitt pass, dock fick jag visa det på hotellet i Tallin för dom måste ta leg på alla utländska gäster som hyr ett rum..Ha så kul i Tallin det är en kanon stad!

2008-11-09 @ 17:13:25
Postat av: Jenny Johansson

såg nu att ni redan vart iväg! och det va ju förra lördagen jag åkte...hoppas ni hade kul!

2008-11-09 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback