19 okt

Här kommer mina första tipps och oddsen är tagna från Internet sidan Nordicbet.


I min första trippel tar jag matcher från dagens Serie A omgång.

Torino-Cagliari 1
Genoa-Siena    1
Milan-Sampdoria 1
Odds 4.64 instats 100kr
Möjlig vins 464kr

Ikväll är de roma-Inter  och roma har inte inlett säsongen så bra men ja tror dem kan få med sig alla poäng ikvällen drabbning, och matchen Chievo mot Atalanta tror jag Atalanta har vinst chans så tvåan lockar till 3.15.

I Spaninen har Almeria startar bra och möter Sevilla ikväll den matchen kan sluta hur som helst, och avstår från den matchen, Malaga tar emot Getafe och jag tror vi kommer hitta Malaga längre ner i tabellen än vad dem ligger just nu medan Getaffe kommer att sluta ungefär i mitten av tabellen,  så denna match kommer definitivt sluta oavgjort.

Dagens chansning

Chievo-Atalanta 2
Roma-Inter         1
Malaga-Getafe  X
Odds 30,26 Instatts 20 kr
Möjlig vins 600 kr

I Sverige hettar det till i Superettan och jag tar mig an lite tipps hemma i Sverige oxå.. Blir svårt med många lag som spelar för att hålla sig kvar och några för att försöka ta steget upp i Allsvenskan.

Degerfors-Enköping 2
Landskrona-Assyriska 2
Falkenberg-Häcken    2
Odds 10 Insats 30kr
Möjlig vinst 300

Åtvidaberg-BP    1
Gais-MFF            1
Bunkeflo-Sirius  1
Odds 10 insats 30
Möjlig vinst 300kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback