Finaly Friday

Klockan är strax efter 10 och jag har precis klivit ur duschen. Nu är det meningen att jag ska plugga fram till lunch, och då förhoppningsvis gjort halva arbetet. Hemma i våran lägenhet ser det just nu förj-vligt ut det är lådor och saker överallt och då menar jag överallt. Igår plockade vi ner allt från vinden och man blir ju förvånad över hur mye saker man har sparat ihop med åren. Johanna har bestämt sig åka till Oslo imorgon och hälsa på sin bästis Malin, det skulle visst vara nån maskerad där.
Dagens Program ser ut så här:

  1. 10-12 Plugga
  2. 12-13 Lunch
  3. 13-16 Plugga
  4. 17-17.30 Middag
  5. 17.30-18 Göra sig i ordning
  6. 18-X   Pizza kväll plus idol Hos Ica


Här är veckans lista som idag handlar om musik. Dessa låtar går runt i mina högtalare just nu

  1. Queen- Bohemian Rhapsody
  2. Kiss- i was made fot loving you baby
  3. Scorpions- Wind of change
  4. Queen- Radio GaGa
  5. U2- I still havent found what i looking for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback