Flytten Nära Nu

Japp nu är det nära dagen D då vi ska vara ut ut vårat första gemensamma hem.
Alla dem sista grejen ska ut imorgon sen är det bara städningen av lägenheten kvar.
På Fred är det dags för Party hemma hos Jocke i Västerås, Presenten är köpt idag när jag och Johanna var i Stan.
Igår testade jag även att lira Rock Band inne på El giganten, de är ju ett måste att köpa de senare.
Nu till Jul hoppas jag tomten kommer med nya Guitarr hero World Tour.

Den nya kursen verkar vara rätt soft till en början iaf inte så mye litteratur och på sal tentan får man ha med all litteratur.
Arbetet till förra kursen blev klar med flera timmars Marginal och jag blev faktiskt rätt nöjd med hela skiten :D


See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback