MIttTipps

Jaha senaste tipset gick ju inte så bra så just nu är jag minus 244 kr och ja ligger därför på 10 000-244=9756
Men man lär sig av sina misstag.
Dagens tipps blir denna blandande mix

Juan Carlos Ferrero - Samuel Querrey   1
Skövde-Tumba                                               1
Helsingborg-Storvreta                                  2
Odds 3.56 insats 144 kr
Möjlig vinst 512

Hammarby-Djurgården   X
Jurgen Melzer - Igor Andreev   2
Örebro SK - Helsingborgs IF    2
odds 15.77 insats 20 kr
Möjlig vinst 315

i den första trippeln har jag blandat friskt, men Skövde ska hemma slå Tumba i handbollen och tennisen är ja rätt säker på Ferrero blir aningen för stort för Querrey, jag är däremot lite osäker på Storvreta på borta plan. Men helsingborg har ju startat väldigt illa och har bara en pinne på 5 matcher och Storvreta är ett lag som hör till på övre halvan av tabellen.

I den andra lite lappen lite av dagens chansning så lutar de väll åt kryss i derbyt och Helsing slår ett Oinspirerat Örebro, dem har ändå 8 poäng ner på Ljungskile men 4-5 matcher kvar. Igor Andreev har jag sett i några matcher på senaste åren och ja har imponerats av honom så han har stor vinst chans ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback