Mye som HäNt

Nu har man lagt sig till ro i sitt nya hem i Flemingsberg. Förra helgen så var det inflyttningsfest och mye som hände.
Bark kastade glasflaskor i hissen Linda och Jens besökte våran källare och enbart jag Johan och Palm kom in på båten patricia. Dagen efter var det handbolls final och det blev en 500ing på Frankrike som visade sig vara det bättre laget och vann klart. I skolan hade jag examination i dans och som väntat hade jag inga problem att svänga på höfterna till jive cha cha och salsan. Nu i helgen besökte jag o Johanna snön i Borlänge, där blev det god mat och lite melodifestival på kvällarna och kupolen och Romme backen på dagarna. Nintendo Wii spelades det oxå och jag måste säga att det var skit kul förutom att man var rätt kass nu vet ja hur johan o palm känner sig när dem spelar med oss i eliten på mario cart på 64.
Nu har man lång helg och har en danslogg att skriva till på fred annars är de lulu. Pokern har gått rätt bra och man har inkasserat runt 300 dollar på Fulltilt och tippset har ju gått bra mye tack vare Sveriges vinster i LG hockey games och Anjas utåkningar i VM. Till helgen ska man besöka sura och det blir lite kalas lite hjärtansdag och lite melodifestival med Vin och Vin. . .  


See you

Kommentarer
Postat av: Johan

Om jag minns rätt så vann jag alltid på mc och vann jag inte så hade jag olfyt med att alla andra fick röda skal.

2009-02-12 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback