19 Maj

Nu är den första resan bokat vi åker 14.21 mot köpenhamn och kommer nu att vara där 2 nätter eftersom vi åker en dag tidigare än vi har bestämt förut. Klockan är nu lite efter nio och timmarna räknas ner, sitter och skriver det sista arbetet till skolan denna termin och har några meningar kvar. Igår gick Johanna sin sista dag och har nu semester i 30 dagar jag anser att jag får min semester när mitt arbete är klart.  Vi ska försöa skriva så mycket det går i denna blogg om resan men då måste vi ha tillgång till internet och även ha tid man prioterar andra saker än att sitta vid en dator när man är runt i Europa. Nu måste jag få till avslutningen i arbetet och sen få i mig lite frukost Hade

//Peter

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en underbar resa :-)

2009-05-19 @ 14:16:59
Postat av: Pappa Lasse

Lycka till på äventyret.

Vi tar mammas mobil med oss till Kreta 0703735586

2009-05-20 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback