13 rätt

Efter att ha fått 13 rätt för andra gången i mitt liv och denna gång vunnit  strax över 10 00 har jag beslutat mig för att skriva lite i min blogg igen. Jag kommer att föra en tippsdagbok där jag kommer ta upp lite tippsförslag till mina läsare. Det är även kul att kunna gå t illbaks och titta på sina vinster och förluster får se hur mycket man går plus eller minus på en månad. Jag satte en singel i helgen 220 kr på Man United borta mot Arsenal och vann då 660 kr, detta kommer att vara mitt startsaldo.

Idag börjar jag med att slänga in en fyrling för 20 kr

Söder-Linköping   2
Preston-Barnsley  1
Colch-Carlisle      1
Stock-Oldham      U(2,5)

20 kr odds: 12.74
Möjlig vinst 254


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback