7 Feb

Ja ni som kopierade min rad på strykan gav 608 kr och då tar jag 10% av vinsten eftrsom det var min rad så ni kan sätta in 60 kr på mitt konto :D, nej skojja bara.
Kikade in ställningen och det visar sig att jag är delad etta med nån snubbe båda har 24 rätt efter två veckor.
Mina odds gick sådär hade Liverpool seger i derbyt men sen hade jag över på 2,5 mål i matchen Totenham-Aston villa. Jag vann iaf på strykam vilket nu ger mig ett saldo på

Saldo 2375 kr

Kommer komma en Europatips rad och lite tips förslag lite senare, har nyss vaknat..

Här är min Europatips rad

1x
2
1
1x
x2
1x
x2
2
x
1
1
2
1x

En av mina kuponger

Chelsea-Arsenal 1
Genoa-Chievo    1
Osasuna-Tener   1
Bologna-Milan         2
Birming-Wolves  1
50 kr
Ev vinst: 970 kr

Andra matcher som är värda att spela enligt mig är Mallorca som är grymt hemma starka denna säsong 2.3 hemma mot Villareal. Sevilla har borta på zaragoza 2.07, Fiorentina hemma mot Roma spelas till 2.52.

Ta rygg på mig och kamma  hem lite extra pengar :D

Livebet 1
Birmingham-Wolves  1
125 kr odds: 2,25
Ev vinst 281

Livebet 2

Bologna-Milan 2
100 kr odds 1.8
Ev vinst: 180 kr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback