Ons 3 Feb

Gårdagens tips gick inte så bra men nya tag idag.
igår var det för mycket matcher som man inte har så mycket koll på jag menar div 1 i England med lag som Stockport och Colcherster har man ingen större kolla på.

Idag finns det lite allsvensk hockey, bandy och cupmatcher ute i fotbollseuropa att välja på.

Ett Växjö som jagar topp 3 placeringarna ska väll slå ett Örebro som ligger i ingemansland, Bofors slår nog Västerås hemma eftersom dem vill behålla sin 6-plats och Sandviken är klasserna bättre en kungälv och ska slå dem.

Jag slänger in den trippeln till 3.15 och med en 50-lapp så kommer det bli 157 kr tillbax.

Jag har några extra kuponger med blandade macther tex Almtuna-Mora 1 och Fulham brukar vara starka hemma och Portsmouth ska dem slå .

Slänger in en 64 raders på Europatipset och hoppas på 13 igen :D

Hoppas på en liten vist ikväll

Saldo 550 kr

Sätter en singel på Sevilla (Hc 0-1) 125 kr
och en femling på Nattens Nhl Matcher..

Saldo 400

Har satt 100 kr på livebet på tottenham ger 2 ggr pengarna

Saldo 300

Tottenham lyckades vinna med 3-1 och äntligen en vinst. Det ser värre ut för Sevilla, Getafe är bättre i den första halvleken. Mitt Europatips ser väldigt bra ut har alla rätt 9 av 9 efter första dagen och imorn har jag tre halvgarderingar det kommer inte att ge bra på 13 men 13 är ju alltid 13 rätt.
Nu ska jag återgå till Sevilla matchen och hoppas på bättre spel av Hemmalaget..

Saldo 500 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback