Tilten

Den välkända tilten kom äntligen igen, på Fulltilt floppade jag stegen och fick motståndaren att gå all in med två paret och vad händer på rivern jo jo kåken satt för han. Två minuter senare floppade jag stegen igen och fick jag min motståndare all in med högsta paret men vad  händer runner runner färg. Då höjer man insatsen och två förlust med AK mot A8 och ett coinflip så var pengarna slut på FT. Forrtsatte på Nordicbet och efter att jag tagit ut 500 kr det jag satte in för 4 dagar sen så hade jag 900 kvar och etta blev snabbt 300 efter dåligt spel.
Som tur är tippade jag på CL och hade 2-0 med ZLatan på scorecast det gav 500 och sedan hc segrar På Madrid, Milan och Chelsea så 700 upp på den dagen och då tog jag ut 1000 kr..

Så upp 1000 kr på NB och minus 500 på FT....

Nu ska jag packa och sen ska vi ut på en tripp och är tillbax på Fredag..

Ps nu har vi fått igång internett hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback