Länge sen nu

Efter lite tjatande av johan har jag bestämt mig för att skriva lite här igen, kommer vara mycket blandat nu och inte bara hur de går i pokern. På två dagar har jag lyckas förlora 4000 och har nu bestämt mig för att inte spela förän min rake kommer dvs den första Augusti, en vecka utan poker skulle jag aldrig klara om jag var hemma. Men på fred ska vi åka iväg till Göteborg och kommer inte hem förän på söndag, i göteborg kommer de bli lite sång lite dans och lite naket  i alla fall om vi får tro bark. Jag har spelat rätt mycket denna månad och trots förlusterna på 4000 på två dagar har jag ändå plussat bra denna månad har inkasserat 8270 kr, och med raken som ligger på runt 2000 så blir de ju en bra månad iaf. Sen fick jag ju mer lön än vad jag trodde från mitt sommarslit på bruket så i helgen blir det en skön semester, de börjar bli en tradition att vi åker till göteborg på sommaren och hittils har vi alltid bott på kärralund men denna gång så var de fullbokat där och vi hamna på något annat ställe som johan fixa.

//Good bye

Kommentarer
Postat av: Johan

Dåligt med bloggande igen....Han är ju oerhört fräck den mannen

2007-08-07 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback