26 Mars

 

Denna månad har det hänt rätt mycket i skolan och allt har hittills gått väldigt bra.

Jag har klarat den skriftliga tentan på skidor och vart i fjällen och klarat alla uppdrag där.

Först var de längskidor i en heldag och det klarade jag galant, andra dagen var vi på tur uppe i fjället där hände det mycket. Flera skador och lite negativ stämnig jag tyckte iaf det var roligt och en fin upplevelse. Resten av veckan blev det utförsåkning och jag som aldrig har åkt det hur skulle detta gå?

Vi var ett gäng som aldrig åkt förut och vi började i barnbacken och redan efter ett åk fattade jag tycke för sporten och svichade ner för backen som om jag aldrig gjort något annat.

Examinationen var inte alls svår och fjällveckan blir till ett härligt minne.

Annars denna månad har det vart lite av det vanliga med plugg o så. Vi hade en hälsodag där vi skulle prata med en klass om alkohol och detta gick hur bra som helst, jag fick beröm av  min grupp som tyckte jag  var duktig :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback