Hockey

Jaha igår så vandrade jag o Palmen ner till O learys här nere i sumpan och kikade på hockey och käkade  mat.
Jag körde en klassisk bacon burgare och Palm tog kyckling och biff i ett pitabröd med en massa sallad och dressing.
Maten var god men som vanligt gick inga utav våra kuponger in men vi bestämde att vi måste besöka detta matställe igen.
Bra mat bra underhållning och en god dryck, palm drack ett par öl och jag tog Oeze. Det är en drinkmix på redbull vodka och är hur suverän som helst om nån vet vart man kan få tag på denna får eller rättare sat måste denne pers meddela detta till mig snarast.

Tidigare på dagen var jag i skolan på arbetslagsmöte där vi skulle gå igenom våra observationer, jag kom trodde jag rätt så oförberedd men när alla hade kommit visade sig att jag hade mest koll på läget av alla,, ja så kan det vara.
Fick även betyg på förra arbetet jag fick ett C i den nya betygskalan vilket är som ett VG,, fan vilken pluggis man är..

Idag ska vi ha redovisning av våra observationer och prata ihop oss i nya tvärgrupper. Lektionen är mellan 13-16 sen ska ja tillbax till Tulegatan och vänta på att Älskling kommer. Ikväll sover vi här sen åker vi nog hem till sura imorgon och festar eller nått liknande på lördagskvällen.

 

På onsdag är det dags för salstentan och jag måste göra  upp ett pluggschema så man får gjort allt innan.

 

Dagens Låt :   Starship-We Built This City




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback