Nya Tag

Efter att ha lugnat ner mig lite efter rounders förlusten, eller ska man säga utdragningen så fläskade jag in 500 kr på nordicbet. Dem pengarna fick vara där i ungefär 60 min sen var kontot lika tomt som en valge vin en fredags kväll.
Skjöt in 75 dollar på FullTilt där det går bäst just nu, och bara på nån timme var jag uppe i 175 och tog ut 75 så man endanst lirar med dem Sk pluspengarna. Just nu sitter jag med 140 dollar och hoppas få upp de på 200 för att då kanske ta ut lite så man kan köpa juleklappar :D

På kvällen var det dags för Sveriges match mot Holland och jag satte in lite pengar på nordicbet och på svenskaspel för att lira på bomben.. På nordic tippa jag rätt mye på sverige och lite andra matcher plus att ja förlora lite på pokern men på SVS så fick jag in Bomben och kunde inkasera 1008 riksdaler.

Nordicbet=  Noll,noll
FullTilt= plus 543 dollar
SVS= plus 400 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback