Plugg

Ja i helgen blev de som ofta nuförtiden en kväll med singstar och guitarr hero hemma hos Blarre.
Det dök upp rätt många där ocjh vi sjöng oss hesa tills sena natten.
Nästa helg kommer jag troligen hem till Sura igen då får vi se om det blir nått liknande då, kanske kan bli utgång då med tanke på att vi fått Lön/Studiebidrag.

Just nu sitter jag och pluggar inför tentan hoppas det går bra annars blir de omtensta i Januari, det har man ju inte tid med.
På torsdag börjar nästa kurs som är den sista i denna termin och det går rykten om att den ska vara den slappaste :).
Jag måste åka till sthlm imorn och hämta ett kvitto på att jag betalat kåravgiftn.

Nu ska ja återgå till läsandet BvhH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback