18okt

Bakis
Jaha det blev visst en kväll med alkohol igår, jag Johanna och bark var inne på Tati och kikade rean men dem hade inte så mycket att erbjuda oss killar men Johanna hittade en jättefin jacka. På hemresan så fick vi för oss att köpa med oss lite vin och cider och de ena leder till det andra som det heter. Det slutade med att jag nästan fick i mig en sjuttis bacardi lemon och nu klockan 6 dagen efter har jag äntligen piggnat till. Imorgon är det dags för visning av lägenheten och det måste städas lite men varken jag eller Johanna orkar göra det idag så vi skjuter upp det till imorn.

Jag har beslutat att ta bort pokerinformationen i denna blogg till en ny blogg som jag ännu inte kommit på något namn på ännu, sen ska jag även göra en blogg till där jag visar mina tippsförslag, mer information kommer senare om den sidan, tror den kommer heta MittTipps eller nått liknande.

Nu till kvällens bravader, ja det blir nog en liten kvälls macka och en rulle sen sova det blev rätt sent igår kom hem kl 6 på morgonen.  Lägger in en till bild eftersom det var fest igår blir det en fest men dock inte från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback