Dagen efter

Jaha dagen efter en av de målrikaste dagarna i Cl historia och för mitt tipps gick de ju bra på fick in min säkra till 2.75 ggr pengarna så i kassan nu ligger det 10430kr.
Jag klantade lite mig på Wolves brukar avstå sådana tvåor på tipset men men , och I CL chansade ja halv vilt med Fenerbache och Fiorentina gick väll sådär.
Tar nya tag idag då det är ny dag i CL mm.
Oddsen är som vanlig tagit från Internet sidan www.Nordicbet.com

Allsvensk Hockey

Nybro-Malmö 2
Mariestad-VIK 2
Huddinge-Borås 1
Odds 3.75 Insats 30
Möjlig vinst 112 kr

Malmö och vik är stora favoriter och bör båda vinna borta, Huddinge är det 1.85 på mot jumbon Borås och Huddinge slog ju Leksand nyligen och kommer vinna lite matcher hemma.

CL

Grupp A Är nu jämnare än man trott från början då man trodde Roma och Chelsea skulle vara jätte favoriter men efter att Cluj slagit Roma och kryssat mot Chelsea så kan de bli jämnare än vad man trott. Idag spelar Chelsea hemma mot Roma och Roma är nog i stort behov av att plocka poäng tvån ger 8.1 och krysset 3.75.

Grupp B: Här är de Anorthosis som skrällar till det men i längden går Bremen och inter vidare här, men det brukar ju alltdi bli nån överraskning i gruppspelen. Panathi har än så  länge noll poäng och spelar hemma mot Bremen ikväll avstår denna då jag inte vet vart jag har Grekerna.

Grupp C: Barca fick en rätt så lätt lottning men om andra platsen kan de bli krig. Basel förlorade sin första hemma match mot sjacktar och ger dem lite fördel men spelar en viktig match hemma mot Sporting idag vinner dem så är de bäddat för 16-delsfinal.

Grupp D: Liverpool och Atl-Madrid Verkar gå vidare i denna grupp då de har 6 och Psv och Marseille är på noll efter 2 matcher. Ikväll mötts poll och Madrid och i spaningen och Psv tar emot Marseille viktiga matcher för alla lag.

Shakhtar Donetsk - Sporting Lisboa  1
PSV Eindhoven - Marseille                    1
Atletico Madrid - Liverpool                     1
Odds 12..24 insats 50kr
Möjlig vinst 612

I CL brukar det kunna bli hemma segrar i sånna här öppna matcher så jag tar en trippel med bara ettor..

vi tar en trippel till

Inter-Anorthosis  1
Basel-Barca        2
Chelsea-Roma  1
odds 2.42 insats 150 kr
Möjlig vinst 363

Så idag har jag tippat för 230 kr och ligger på 10 200 plus eventuella vinster ikväll

So LOng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback