ons 8 Okt

Nu var det länge sen ja skrev här fy skäms på mig, mina trogna läsare har börjat klaga.
Jag är hemma från en underbar vecka i Egypten där det blev mycket sol och bad.
vVi Snorklade i röda havet och såg en massa underilga fiskar och koraller.
När ja kom hem hade jag fått min rake från pokern på nordic på 130 dollar som ja lyckades få upp på 220 dollar då smällen kom, lirade 0.5/1 och höjde med QK klöver och fick 2 syn. Floppen kom A 10 J med 10 J i klöver dröm flopp och jag chekade andra person bettade ut 8 dollar drygt pott och 3 pers la sig. Jag fick för mig att göra en höjning här till 16 varpå han slog om till 32 varpå jag slog om till 50 och han gick all in jag syna så klart. Jag tänkte han har ju set turn kom spader 2 och river en 10 och han slängde upp A 10 jaha det var 150 dollar borta. Handen efter AK hjärter på BB alla slänger utom SB som höjer 4 ja slår om till 11 han synar och har bara 15 dollar kvar floppen KQ9 han checkar och jag ställer honon all in han blixtsynar med floppad set i damer jaha bara 40 dollar kvar nu. 2 händer senare AQ hjärter ja höjer 4 2 synar floppen 247 med 2 hjärter ja checkar en bettar 5 en lägger sig det ligger 18 dollar i potten ja ställer in 35 han synar och inge hjärtet och han vinner på sin 48. 220 dollar borta på 3 händer och nu är de illa i kassan efter resan och detta har jag bara 100 kr kvar denna månad blir tll att leva snålt. Men ikväll är de pizza och johan är skyldg mig en så denna dag ska ja klara av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback