20 Mars

Nu har det gått länge sen jag skrev här igen och det har hänt en massa spännande grejer.
Vi har vart på fjälltur med skolan och var borta från tisdag till söndag. Det började väldigt roligt och vi gjorde en massa kuliga saker. Efter den första turen på 1.5 mil var vi framme på helagsfjällstation där vi skulle övernatta 2 nätter. Den andra dagen blåste det 25m/s och vi kund einte genomföra den tänkta turen eftersom det skulle ha blåst iväg ett par personer.
När vi vaknade dagen efter stormen hade blåsten avtagit och vi skulel fortsätta upp till fältjägarstugan. Dem här 1.5 milen gick bra men när vi var framme kände jag mig dålig och hade förmodligen feber och hela den natten sprang jag ut och kräktes ett dussin gånger. sista åkturen skulle leda oss ner till ramundberget men jag kunde ej åka eftersom jag inte hade några krafter alls var så jag liftade med skootrar som var på väg till samma håll. Den dagen var det meningen att vi skulle täa god middag och festa men jag fick en egen stuga där jag sov o kikade på melodifestivalen. Nu är jag tillbax hemma i lägenheten och har planer att åka till bolaget i Huddinge för att inhandla varor till Lördag då jag ska till Palms bror för inflyttningsfest. .  Jag och Davve har planer för en tipslördag eftermiddag innan The Partai....

13 Rätt here I come 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback