16 Feb

Vårt kära internet har gjort sitt igen denna månad, spelade 3 st 33 dollars på Fulltilt då internet beslutade att lägga ner i ungefär 30-40 min lagom så att jag hann förlora alla 3 tuneringar. Så torskade totalt 175 dollar idag och är nere på 150 dollar plus,,, Om jag skulle räkna ut alla pengar jag torskat på dålig uppkoppling skulle de nog uppskattningsvis vara minst 25 000 kr och då räknat i underkant. Har blivit nerkopplad då jag legat etta i en rounders level 5 där vinnaren får 21 000 kr, och flera andra större tuneringar där vinstsumman kunnat blivit betyldigt mer. Alla dem plus dessa små sit and go tuneringarna som bara försvinner ut i luften. Vilken uppkoppling ska man ha, vilken fungerar bäst är trött på att torska pengar pga av dåligt internet.

saldo 150 dollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback