4 Feb

Sevilla!!! Härligt 2-0 seger och mer pengar till mig.
Min säkra trippel sprack då Troja slog borås borta.
Synda att jag inte tog en dubbel på Almtuna och Fulham som jag skrev utan jag slängde in två matcher till på den kupongen och den sprack på Oskarshamn-Aik.

Men med Livebettet på Tottenham och singeln på Sevilla har nu jag gått upp till ett nytt saldo

Saldo: 856 kr

Nu hoppas jag att få in 13 på Europatipset har en bra början med 9 av 9 igår.
Har 1x på elfsborg- cska Moskva och ser nu att den matchen spelas på neutral plan och det var ju synd eftersom jag trodde Elfsborg hade hemma.

kvällen Kupong.

Andra semifinalen i Copa del rey mellan Atl Madrid och Racing Santander tror jag på hemma seger, sedan är det full omgång i Elitserien i hockey där linköping slår frölunda och hv 71 slår timrå. Bajen handboll får mitt tips hemma mot Lugi en fyrling som ger 8.54

Atl madrid-Racing    1
Hv71- Timrå            1
Linköping- Frölunda  1
Hammarby- Lugi      1

36 kr=307 kr ev. vinst

Saldo 820


Atletico Madrid - Racing De Santander
X

1x2 1
1.87 -114 87/100
Linköping - Frölunda HC
X

1x2 1
1.80 -125 4/5
HV 71 - Timrå IK
X

1x2 1
1.45 -222 9/20
Hammarby - Lugi HF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback