5 Feb

Mitt Europatips gick inge bra andra dagen och jag hamnade på 11 rätt vilket gav zero kronor 12 gav en guldpeng och 13 strax över 600 så jag missade inte nån miljon iaf.

Vårt internett var knasigt igår så jag hann inte skriva att jag slängde in lite tipps igår kväll och igår satte jag in en singel och en härlig femling.

Atl Mad-Racin San  1 (hc, 0-1)

80 kr 3.3 gav 264 kr

Atl Mad-Racing- 1 ( Hc, 0-1)  4-0
Roma-Udinese  1                 2-0
Rangers-Wahing  2              5-6
Los Ang- Anaheim  1           6-4
Ottawa- Vanco       1            3-1

20 kr odds 52,77 Vinst :1055 kr

Saldo: 2019

Idag blir det Party i Sickla och då kan man festa till det efter lite vinst denna månad.
Får se vart vi hamnar efter tolv, den som lever får se. Imorgon är det Stryktipset som gäller,,

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback