Första dagarna

Eftersom jag inte haft tillgång till internett  varje dag så mycket har jag inte kunnat spela och inte heller uppdaterat min blogg.
Det har blivit lite spel och på FullTilt är jag är upp 34 dollar på en dags spel och på Nordicbet fick jag in ett odds på 44 ggr pengarna och en satsad tjuga blev till 880 kr. det var en fyrling bestående av dessa matcher

Syrianska-Norrköping 1
Fulham- Wolves 1
Wigan-Sunder  X
West Brom-Tott X

Denna vinst pluss lite extra pokern gör att jag ligger på 1460 dvs 960 kr upp, nu ska jag sätta mig och spela lite poker och sedan tippa på kvällens CL...

Det blev lite extra vinster på Fulltilt där jag nu är upp 56 dollar..

Jag och Johan käkade lunch på släggan och jag lirade lite Rocky Mountain för första gången på många år och det visade sig vara en bra ide eftersom jag vann 600 kr :D

På nordic vann jag lite men det jag vann har jag spelat på en massa kuponger i kvällens CL omgång.

Hoppas så klart på att united slår glascow hemma sen har jag lite skrällar på Lyon-schalke 2 och benfica tror jag inte är så säkert att dem vinner. Det finns ganska många jämna matcher i kvällens omgång man kanske ska hitta rätt tecken på dem.

Nordicbet: Pluss 950kr
Fulltilt: Pluss 56 dollar
(Släggan: pluss 500 kr :D  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback