2 Januari

Jaha för 28 år sedan så föddes jag och det ska man tydligen fira med en så kallad födelsedag.
Hela familjen är sjuka så det blir inget jätte kalas men lite gratulationer och en och annan present blir det väll.
 
Igår så var jag en match ifrån 6000 kr hade 4 av 5 på en femling och hade Leeds bara vunnit första halvlek så hade jag vunnit 6 lax.
Men istället så blev det ingen vinst och mina heta tipps blev ingen rikare på igår.
Jag har följt Vm i dart de senaste veckorna och igår var det final och det sattes en liten slant på den unge utmanaren MIchael van Gerwen och han startade bra men den rutinerade Phill Taylor vände och vann med 7-4.
 
Idag är det JVM och Ryssland och Usa ska ta sig till semi , Finland borde även slå Tyskland ganska enkelt.
Är det kanske värde att tippa handikapp på dessa lag?
 
Det är även 3 matcher i Premier L och i Liverpool mot Sunderland är Pool stora favoriter här varnar jag för Sunderland och skulle nog tippa att båda lagen gör mål och tror även på mycket  hörnor.
 
Lycka till Alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback