Sammanfattning

En vecka har gått sedan senaste inlägget här på pokerbloggen och nu ska jag räka ihop hur det har gått på de olika sajterna. På nordic där jag nästan bara tippar nu för tiden har jag fått in lite lappar på Nhl matcherna och lite annat smått och gott, och på fulltilt är jag het igen. Men nu när jag räknar ihop månaden på nordic är det faktiskt varken plus eller minus, mye pga av ett par hundra lappar som jag torskat på Sveriges damer. På Fulltitl är jag plus 70 dollar på det jag tagit ut men har 160 dollar kvar som bara är plus pengar så det blir 230 sammanlagt.

Nu ska jag lira lite heads up sedan käka frulle duscha sen ska ja fundera om ja ska gå till solna det tar ju så lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback