Lördagen 26 Feb

Jaha efter en lång dag i skolan så åkte jag till västerås där festen väntade.
Vi förfesta hemma hos linda och gick senare ut på BMB, det var en lyckad kväll för nästan alla.
Johan tog svarttaxi hem nångång under kvällen och betalade 500 spän rena rama rånet.
Nattbussen blev gratis för jag gick in utan att betala hehe lite busigt :C
Nu sitter jag och väntar på palm o johan som ska komma hit o kika på fotboll o käka pizza.

Pokern gick ej bra i fred och ja torskade rätt mye och satte dem sista 70 kr på guinea och sverige, men sverige torskade mot tyskland och nu har jag 0 kr på expekt.
Satt ein 250 kr på svenska spel och har nu lämnat in Tipps sm raden, ska lira lite poker på Svsp nu under eftermiddagen och se om ja kan trolla med 180 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback