Tågbluffen

Har inte alla som åkt tåg funderat på hur tågkontrollanterna kan komma ihåg vilka som har visat biljet och vilka som inte har gjort det. Idag testade jag kontrollanten mellan Sura och Västerås, när hon kom och sa ,nya resande, så satt jag bara tyst och när hon kollade på mig så satt ja bara lugnt och detta ledde till att hon bara gick vidare.
Så lätt var det att lura henne och spara 40 kr..

Ja nu sitter ja i sumpan alldeles ensam och ska snart gå till Ängskolan och göra en observation på typ 40 min, imorgon ska vi i gruppen gå igenom hur det gått på Observationen och på fred är det redovisning.
Sen är det helg då ska jag nog hem till Sura igen

Citat från Tallin

Give me the biggest Cock you have,, Jag ville ju bara ha en stor cola för jag var törstig..

I helgen hos Linda så lekte hon fontän, efter att jag hade sagt nått som inte alls var skoj så spruta hon ut sin stora klunk av GT rakt över bordet och skrattade som aldrig förr, varför vet ingen kanske man kan få en förklaring av henne senare..



Dagens låt---

Kiss-Strutter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback