19Okt

Nu är de bara en halvtimme kvar till visningen av våran lägenhet, det har ju inte rngt så många så vi hoppas verkligen denna är sugen att köpa våran lägenhet. Skriver senare om hur de gick.

Det blev visst ett problem men min ide om 3 bloggar, man ju endast ha en blogg på mejl så får se hur jag löser detta. Ska ja ha allt på samma kommer det bli mycket skrivande men de tar ju inte så länge några gånger i veckan så det får väll bli så.

Sj är jag fortfande lite sjuk men är på bättringsvägen, jag har ju en redovisning på tisdag som jag måste förbereda mig inför, samtidigt som Johanna har en Jobbintervju på Huddinge Lassarett.
Måste nog ta och läsa några fler rader i mina böcker som mitt enskilda arbete ska bygga på, har endast tagit mig igenom 3 av typ 8..

På Återhörende

Jaha nu har Anders Holster vart här och kikat på lägenheten och jag tror nog den kommer att säljas till han för 75 000. Han var väldigt sugen att flytta in så fort som möjligt.

Och det där med 3 bloggar gick ju att lösa med 2 andra kategorier ni hittar på sidan, den ena heter Pokerprojektet och andra MittTipps. Det kommer nog inte skrivas så mycket i Poker bloggen för jag har inga pengar just nu. Men får pengar på Fred då kommer första insättningen.

BVHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback